TERLAJAK HOT&CUN BAK PUTERI KAYANGAN!! Masih ingat pada Adila Salahudin, gadis bertuah kerana digelar "Song Ji Hyo Malaysia" yang merampas tahta dipegang Nora Danish selama ini?!! Ini rupanya 12 foto terbaru "Berdarah Hidung" beliau yang bagaikan "Kembar Seiras" selebriti Korea pujaan ramai tersebut!! Foto no.#4, #6 & #9 tu paling sebijik sekali sampai kami pun Terkejut Besar&Terlopong hampir tak percaya sebentar tadi!!!

Oleh Izzah Abbasy

Ramai yang memuji kecantikan asli milik satu-satunya ratu Running Man, Song Ji Hyo. Wajah yang tenang tanpa mekap tebal dan sedap sahaja mata memandang.

Kalau sebelum ini ramai yang menggelarkan Nora Danish sebagai ‘Song Ji Hyo Malaysia’ dek kerana paras rupanya yang mirip seperti selebriti Korea tersebut.

Tapi, ada lagi seorang gadis comel bertudung yang menjadi perhatian ramai di media sosial kerana rupanya ada iras-iras Song Ji Hyo.

Gadis bernama Adila Salahudin ini memang cantik dan comel orangnya. Gara wajahnya hampir sama dengan Song Ji Hyo, kini dia telah popular di laman Instagram.

Jom tengok foto gadis cantik ini. Sama ke tak dengan Song Ji Hyo? Sekali imbas ada juga persamaannya. - CARI






Sumber asal: Forum Cari



Jom layan foto terbaru beliau:














Sumber gambar: instagram.com/adirasalahudi

Artikel ini hanyalah perkongsian dari pelbagai laman web, blog dan media sosial. Sekiranya perkongsian gambar atau artikel yang dilaporkan disalahertikan kami tidak akan bertanggungjawab.